Proměna komunikace a vztahů v týmech.
Analýza vzdělávacích potřeb (AVP) pomáhá zjistit rozdíl mezi současnými dovednostmi pracovníků a požadavky vyplývajícími ze strategie a cílů organizace. Díky tomu lze nastavit vzdělávání tak, aby bylo cílené, efektivní a přinášelo výsledky.
Přínosy pro organizaci
Jak AVP probíhá
AVP vychází z cílů a strategie organizace. Ty propojujeme s analýzou kompetencí jednotlivých pracovních pozic a s konkrétními potřebami jednotlivců, aby strategie přirozeně souzněla s popisy rolí a pracovníci měli podmínky ji naplňovat v praxi.
Data pro AVP získáváme studiem strategických dokumentů a pracovních náplní, rozhovory s pracovníky, které dále doplňujeme o dotazníky či vedení reflexních skupin.
Výstup pro praxi
Výsledkem AVP je přehledná zpráva, která:
„Pokud se z rozpočtu na vzdělávání pracovníků věnuje 5–8 % analýze vzdělávacích potřeb a měření výsledků po školení, vede to k nárůstu efektivity vzdělávání v praxi o 30–50 % (Dobeš, 2006).“
Naše nabídka je v tomto směru inovativní. Přinášíme organizacím možnost dlouhodobé spolupráce, která vede k rozvoji pracovníků v souladu s jejich rolí i s potřebami celé instituce.