Proměna komunikace a vztahů v týmech.
Vzdělávací program je určen sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách. Cílem kurzu je představit účastníkům základní pohled na poskytování paliativní péče a její propojení s kulturou organizace. Na kazuistikách bude prakticky představen proces přechodu klienta z časné paliativní péče do péče poskytované v závěru života. Poslední modul je věnován příznakům v závěru života
Cílem dvoudenního kurzu je představit základní témata pro nastavení procesů poskytování paliativní péče v zařízeních sociálních služeb. Nabízí návod, jak teoretické znalosti přenášet do každodenní péče o nevyléčitelně nemocné.
V jednodenním kurzu si představíme základní pravidla vedení profesionálního rozhovoru v pomáhajících profesích. Pravidla budou v průběhu kurzu prakticky aplikovaná ve vedení rozhovorů.
Čtyřdenní vzdělávací program má za cíl přinést účastníkům základní vhled do tři strategií komunikace – komunikace v emocích, krizová intervence a validace a tím rozšířit jejich pohled v oblasti komunikace. Program obsahuje jak části teoretické, tak se věnuje i praktickému nácviku představených teoretických informací.
Jednodenní kurz je určen pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a pracovníky v manažerských a řídících funkcích. Kurz přináší základy laické první pomoci. Bloky jsou rozděleny na teoretické části k tématům, na které pak navazuje praktický simulační nácvik. Kromě základů provedení laické resuscitace kurz přináší teoretické znalosti ohledně možných urgentních situací – krvácení, CMP, stavy křečí, hypo a hyperglykémie. Závěr kurzu je věnován praktickému řešení připravených modelových situací.